Rakenteiden kosteuden mittaajien raporttipaja

Teknobulevardi 3-5, Vantaa

Laajuus/Kesto

8 tuntia

275,00 € sis. 0 % ALV (0,00 €)

Peruutusehdot

Jos osallistuminen perutaan viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen mutta aiemmin kuin 14 vrk ennen koulutuksen alkua, osallistumismaksusta peritään 25 %. Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen koulutuksen alkua, hinnasta peritään 50 %. Koulutuksen alettua tehdyistä peruutuksista osallistumismaksu peritään kokonaan. Poikkeuksena ovat lääkärintodistuksella osoitetut sairastumiset.

Rakenteiden kosteuden mittaajien raporttipaja

Raporttipaja on uusi kosteuden mittaajan sertifikaatin täydennyskoulutus! Raporttipajassa osallistujat paneutuvat raportoinnin haasteisiin ja karikkoihin. Vuorovaikutteinen koulutuspäivä antaa osallistujalle konkreettisia vinkkejä ja neuvoja raportin laatimiseen. Voit halutessasi tuoda pajaan myös oman raporttisi läpikäytäväksi.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu rakenteiden kosteuden mittaajille, koulutus hyväksytään sertifioinnin täydennyskoulutuspäiväksi.

Koulutuksen sisältö

• Hyvän raportin tunnusmerkit
  • Raporttien yleisimmät puutteet
  • Kielenhuoltoa