Korjausrakentaminen ja kiertotalous työmaalla

15 osaamispistettä

Maksuton osallistuminen

Peruutusehdot

RATEKO ei peri peruutusmaksua maksuttoman koulutuksen osallistumisen peruutuksesta.

Ilmoittautumisaika

29.8.2024 - 31.3.2025
Ilmoittaudu tästä

RATEKO järjestää maksuttoman Korjausrakentaminen ja kiertotalous työmaalla -koulutuskokonaisuuden syksyllä 2024. Käytännönläheiseen koulutukseen voi osallistua joustavasti työn ohessa. Koulutukseen sisältyy lähi- ja etäopiskelua sekä itsenäisesti suoritettavaa verkko-opiskelua.  Saatavilla on yksilöllistä tukea ja ohjausta opiskelun ajan. Koulutukseen ei voi osallistua, jos on tutkinto-opiskelijana jossain oppilaitoksessa.

Korjaustyömaan johtaminen

• Lakisääteiset ja KorjausRYLin mukaiset vaatimukset
  • Työmaa- ja tuotantotekniikka
  • Lisätutkimukset ja -suunnitelmat