Muuntokoulutus MTJ 1

180 osaamispistettä

Ilmainen osallistuminen

Peruutusehdot

Jos osallistuminen perutaan viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen mutta aiemmin kuin 14 vrk ennen koulutuksen alkua, osallistumismaksusta peritään 25 %. Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen koulutuksen alkua, hinnasta peritään 50 %. Koulutuksen alettua tehdyistä peruutuksista osallistumismaksu peritään kokonaan. Poikkeuksena ovat lääkärintodistuksella osoitetut sairastumiset.

Ilmoittautumisaika

13.2.2023 - 30.9.2024
Ilmoittaudu tästä

Vahvista pitkän työuran ja kokemuksen tuomaa osaamistasi työnjohtajan tehtäviin. Työntekijälle muuntokoulutus antaa uuden väylän jatkaa työuraa rakennusalalla esim. sairauden tai vamman jälkeen. Opiskelun aikana suoritetaan rakennusalan työmaajohdon erikoisammattitutkinto. Tutkinnon osaamisalana on rakennustyömaan työnjohto. Opiskelet valmistavassa koulutuksessa henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman mukaan omaa osaamista tukevia ja lisääviä aiheita.

Tiedustelut

Katariina Heikkinen